2010/06/10

Teknik i all ära, men..

Det är många i dagens samhälle som sitter på en hel del tekniska apparater där hemma. Och om man jämför med för bara tio år sedan, så har denna siffra säkert fyrdubblats. För faktum är ju att det har tillkommit en hel del nya tekniska finurligheter på markanden, och alla vill ha minst en av varje.

Men även om alla dessa tekniska under kommer med en hel del fördelar, så tillkommer det tyvärr även en hel del nackdelar. Och vad är då de negativa sakerna med alla dessa prylar? Ja, utan tvekan alla dessa jobbiga kablar och sladdar som ligger i vägen vart man än sätter sin fot.

För alla dessa prylar kommer ju med tillhörande sladd som ska kopplas in någonstans. Och de flesta av oss vet säkerligen hur jobbigt det kan vara att bli av med dessa sladdar på ett snyggt och vettigt sätt. Vi har nog alla någon gång svurit över dessa dumma sladdar som fastnar i både det ena och det andra, men gärna i varandra.

Så vill man fylla hela sitt hem med tekniska prylar bör man vara beredd att betala det pris som också ingår i paketet.

1 comment:

OnlinePokerJugar said...

Hej Mina herrar,

Hows det går.
Låt mig ta detta tillfälle att presentera mig, mitt namn är Eric och jag arbetar med
ett företag som en strategisk webbplats konsult - trevligt att träffa dig. Som jag ser
för några välrenommerade webbplatser för utbyte av länkar så jag skulle vilja föreslå dig för
en 3-vägs länkutbyte med mina sites.And Jag är säker på att detta utbyte kommer att vara till nytta
för oss båda att öka vår sida rankas och sökmotor positionering.

Jag ser verkligen fram emot att höra från dig snart.

Tack för din tid,
Eric.